מלגזות לעסקים – כל מה שצריך לדעת

מלגזות נחוצות לכל סוגי העסקים בהם מתקיימות עבודות שינוע תכופות ותדירות של סחורות וציוד על גבי משטחי עץ, פלסטיק וכדומה, כאשר קיימים שני סוגים עיקריים של מלגזות, סוג אחד חשמלי וסוג שני פועל על מנוע בנזין או דיזל. הבחירה בין סוגי המלגזות צריכה להתבצע בהתאם לסוגי הסחורות והמטענים הנדרשים לשינוע ובהתאם למספר היבטים תפעוליים של כל אחד מסוגי המלגזות.

כל מה שצריך לדעת על מלגזה מסוג דיזל

מלגזות דיזל הן הגדרה כוללת לכל דגמי המלגזות הפועלות באמצעות מנוע דיזל או בנזין. מלגזות אלו נועדו לצרכי שינוע של סחורות ומטענים במשקלים גבוהים והשימוש בהם נעשה בעיקר במקומות עבודה פתוחים מכיוון שמדובר בכלי רכב מנועי הפולט לאוויר דלקים ומזהמים. מלגזות דיזל מסוגלת לשנע סחורות ומטענים בסדר גודל של עד 40 טון ויותר, כאשר תחזוקת המלגזה מצריכה טיפולים זהים לכל כלי רכב מנועי אחר, לרבות, בדיקות תקופתיות של מערכות הרכב השונות.

כל מה שצריך לדעת על מלגזה חשמלית

מלגזות חשמליות פועלת באמצעות מנוע חשמלי נטען והן מיועדות בעיקר לצרכי שינוע של סחורות ומטענים במשקל נמוך עד בינוני. המלגזות החשמליות בניגוד למלגזות דיזל, אינן פולטות דלקים ומזהמים לאוויר ולכן הן מיועדות מלכתחילה למקומות עבודה מקורים או סגורים. כמו כן, מלגזות חשמליות מגיעות עם מערכת היגוי המאפשרת יכולות תמרון גבוהות במעברים צרים יותר. בכל הנוגע לתחזוקתן של מלגזות חשמליות, הן נחשבות לחסכוניות יותר בהשוואה לתחזוקת מלגזות דיזל, כאשר התחזוקה השוטפת כוללת בדיקה תקופתית של מערכת החשמל.

אם כך, מה עדיף מלגזות דיזל או מלגזות חשמליות?

כפי שציינו לעיל, הבחירה בין מלגזה מסוג דיזל או מלגזה חשמלית, מומלץ שייעשה בהתאם לתנאי השטח של בית העסק אותו אתם מנהלים (מקורה או שטח פתוח) ובהתאם להיקף הסחורות הנחוצות לכם לשינוע במהלך שעות העבודה. בשני המקרים, קיימת חשיבות להכשרתם המקצועית של מלגזנים המתמחים בתפעול סוג המלגזה בה בחרתם.

מהן האפשרויות העומדות לרשותכם לצורך ביצוע עבודות מלגזה?

כיום, תוכלו ליהנות ממספר אפשרויות לצורך ביצוע עבודות מלגזה, החל משירותי השכרת מלגזות לכל תקופת זמן נדרשת בהתאם לצרכי העבודה, דרך רכישת מלגזות חדשות ישירות מהיבואן ועד לרכישת מלגזות יד שניה. במידה ובחרתם לרכוש מלגזות יד 2 עומדות לרשותכם שתי אפשרויות מרכזיות:
1. רכישת מלגזה מבית עסק פרטי המחדש את מלאי המלגזות העומד לרשותו ו/או מצוי בהליכי סגירת בית העסק
2. רכישת מלגזה מחברה אמינה ומקצועית העוסקת ומתמחה בחידוש מלגזות ותחזוקתן
ברוב המקרים, מומלץ לבחור בחלופה השנייה ולהבטיח לעצמכם מלגזה פונקציונאלית המתוחזקת על הצד ביותר. כמו כן, תוכלו ליהנות מהיצע גדול יותר של דגמי מלגזות ולבחור את סוג ודגם המלגזה לה אתם נחוצים לצורך ביצוע עבודות השינוע בבית העסק.

מלגזות בליסינג

מלגזות למכירה

מכירת מלגזות לקהל לקוחות עסקי ופרטי כאחד, ומציעה מגוון רחב
במיוחד של מלגזות שונות, בהתאם לצרכי העסק.

השכרת מלגזות

ליסינג תפעולי והשכרת מלגזות

שירותי ליסינג תפעולי למלגזות עבור מפעלים, חברות,
עסקים שונים ואנשים פרטיים.

תיקון מלגזות ותחזוקה שוטפת

תיקונים ותחזוקה שוטפת

הכנה לרישוי ורישוי שנתי, תיקונים ותחזוקה שוטפת יבטיחו
אורח חיים ארוך ובטוח למלגזה שלכם.

דילוג לתוכן