מלגזות יד 2

רכישת מלגזה נחוצה לכל אילו מביניכם הנדרשים לביצוע עבודות מלגזה שונות באופן תדיר וקבוע. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מלגזות דיזל ומלגזות חשמליות אותן ניתן להתאים באופן פרטני לצרכי עבודות המלגזה הנחוצות לכם, וזאת בהתאם למשקל הממוצע של הסחורות והמטענים אותם אתם נדרשים לשנע ובהתאם לאופי סביבת העבודה.

רכישת מלגזות יד 2 וחדשות – כל האפשרויות

בדומה לרכישת כל כלי עבודה מנועי אחר, גם רכישת מלגזות מתאפשרת באמצעות מספר חלופות מרכזיות הכוללות:

  1. רכישת מלגזה יד שניה או מלגזה חדשה מהיבואן
  2. רכישת מלגזות יד 2 מהשוק הפרטי/עסקי
  3. רכישת מלגזה יד 2 באמצעות חברות העוסקות ומתמחות בענף המלגזות

במידה ואתם מוותרים מראש על החלופה לרכישת מלגזה חדשה מהיבואן לנוכח העלויות הכספיות הגבוהות, אנו ממליצים לכם לפנות ישירות לחלופה השלישית ולהסתייע בשירותי המכירה המוצעים לכם אצלנו בחברת מאסטר שירותי מלגזות.

מאסטר מלגזות מציגה: שירותי מכירה של מלגזות יד-שנייה

אנחנו בחברת מאסטר מלגזות עוסקים ומתמחים בענף המלגזות כבר למעלה מ-20 שנה, כאשר בין יתר השירותים המקצועיים המוצעים על ידינו בענף, תוכלו למצוא מלגזות משומשות למכירה או מלגזות יד שניה של כל סוגי מלגזות הדיזל או המלגזות החשמליות. קניית מלגזות יד-שנייה באמצעותנו תאפשר לכם ליהנות ממספר לא מבוטל של יתרונות ההופכים כל רכישה לכדאית ומשלמת יותר עבורכם, וביניהם:

  • ניסיון מעשי מוכח של למעלה מ-20 ענף המלגזות – אנו עוסקים במתן שירותי בדיקה ותחזוקה לכל סוגי המלגזות, שירותי מכירת מלגזות משומשות במצע מעולה ושירותי השכרת מלגזות לכל תקופת זמן נדרשת.
  • שירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע להתאמת סוג ודגם המלגזה הנחוצה לכם
  • מלאי גדול של מלגזות יד 2 הכולל בין היתר יד 2 מלגזות תעשייתיות לצרכי הרמה ושינוע של סחורות ומטענים במשקלים כבדים ומלגזות חשמליות קטנות המותאמות לצרכי עבודה במקומות עבודה סוגרים וקטנים יחסית
  • כל מלגזה יד שניה למכירה המשווקות על ידינו מתוחזקות ומטופלות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר – לרשותנו, מוסך שירות מרכזי בו אנו מטפלים בכל המלגזות אותן אנו רוכשים ומחדשים לצרכי מכירתן בשוק יד שנייה ולצרכי השכרה
  • שירות עם אחריות בכל הקשור למלגזות יד שניה ומכירת מלגזות משומשות מיד ראשונה

בנוסף, אנו מספקים גם שירותי הדרכה בכל הנוגע לתפעול ושימוש נכון במלגזות המשווקות על ידינו, וזאת על מנת לאפשר למפעילי המלגזות לתחזק ברמה הטובה ביותר את המלגזה.

איזה סוגי מלגזות יד שניה אנו משווקים?

אצלנו בחברת מאסטר שירותי מלגזות, תוכלו למצוא מלאי גדול של מלגזות, מלגזות יד שניה דיזל המיועדות למטרות עבודה בשטח פתוח ולמטרות הרמה ושינוע של סחורות ומטענים במשקלים כבדים במיוחד. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו מלאי גדול של מלגזות יד 2 חשמליות המיועדות ומותאמות לעבודה בחללים סגורים וקטנים יותר.

חשוב לציין שצי המלגזות יד שנייה המוצעות על ידי מאסטר מלגזות למכירה כולל בתוכו דגמים שונים של מלגזות דיזל ומלגזות חשמליות אשר יוצרו על ידי החברות המובילות בעולם וביניהן: חברת הייסטר, חברת וייל, חברת ניסן, חברת קטרפילר, חברת טויוטה ועוד.

קניית מלגזה יד שניה באמצעותנו תאפשר גם לכם להיוועץ עם צוות יועצי המלגזות שלנו, ולבחור בסוג ודגם המלגזה האידיאלית והפונקציונאלית ביותר עבורכם. כמו כן, אנו מספקים לכל אחד ואחת מלקוחותינו, מגוון רחב של פתרונות שירות בכל הנוגע לשירותי בדיקה ותחזוקה של מלגזות יד-שנייה הנרכשות אצלנו (וגם לא אצלנו). פתרונות אלו כוללים שירותי תחזוקת מלגזות בתקופת האחריות ומחוצה לה.

פתרונות מתקדמים בתחום השינוע וההרמה

כחברה מובילה בתחום השירות בענף המלגזות, אנחנו במאסטר שירותי מלגזות, מספקים פתרונות שירות בתחום השינוע וההרמה לכל סוגי העסקים האפשריים, לרבות, מפעלי ייצור, מחסנים לוגיסטיים, תעשיות מקומיות מענפי תעשייה ומסחר שונים, חקלאים, נגריות ומחסני עצים ועוד. היקף השירותים המוצע על ידינו מאפשר לנו ללוות כל אחד ואחת מלקוחותינו לאורך זמן ולספק לו את השירות והיחס האישי לאורך כל הדרך. אנחנו מאמינים שההצלחה שלנו בענף המלגזות היא פועל יוצא של שביעות רצון לקוחותינו, ולכן, אנו עושים לילות כימים על מנת לשמור על המוניטין הרב אותו ביססנו לאורך השנים.

אם גם אתם מחפשים מלגזה יד שניה למכירה או יד ראשונה, תיקון וטיפול למלגזה, או מלגזות יד 2 לקניה מיידית, אתם מוזמנים ליצור קשר ישיר עם צוות יועצי המלגזות שלנו, להתרשם ממלאי יד 2 מלגזות תעשייתיות ומלגזות קטנות יותר ולהבטיח לעצמכם רכישה בטוחה ומשתלמת של מלגזות יד שניה במצע מעולה!

מה הכי משתלם – מלגזה יד שנייה או מלגזה חדשה? בחיפוש אחר קניית מלגזות יד שנייה, עולה השאלה האם עסקת תשלום למלגזה משומשת היא כדאית. במקרים מסויימים עסקה כזו יכולה להיות כדאית במידה והמלגזה מתחוזקת היטב. מכיוון שהשימוש במלגזות הוא גבוה ולעיתים אף מתבצע לאורך שעות רבות במשך כל השבוע, קנייה של מלגזה משומשת צריך להתבצע באופן מחושב.
קודם כל צריך לבדוק אילו מסוגי המלגזות אתם צריכים לעבודה שלכם. ישנם סוגים שונים של מלגזות וכל סוג פועל בצורה קצת אחרת למטרות שינוע והעמסה. לאחר שבדקתם לגבי סוג המלגזה, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבדוק עם חברה לשירות מלגזות האם היא מוכרת את המלגזה מהסוג שאתם צריכים. חברה לשירות מלגזות מספקת שירותי תחזוקה למלגזות באופן שוטף ומעסיקה אנשי מקצוע לתיקון מלגזות. לכן, קנייה של מלגזה דרך חברה לשירות מלגזות היא מומלצת ביותר.

קניית מלגזות חשמליות

בעלי עסקים וחברות המחזיקים במחסנים גדולים, ידרשו בשלב מסויים לפנות לקניית מלגזות חשמליות. ניתן לבחור בין מלגזה חשמלית יד שנייה לבין מלגזה חשמלית חדשה. בעת קניית המלגזה ניתן להצטרף לשירות תחזוקה חודשי למלגזה שקניתם ולהינות מטיפולים שנתיים ותפעול תקלות לאורך כל השנה.

רישיון למלגזה

אם הוצאתם רישיון למלגזה, זה הזמן לקנות מלגזה איכותית שתשרת אתכם להרבה שנים קדימה. בכדי שתוכלו לבחור את המלגזה הטובה ביותר, אתם מוזמנים לפנות לחברת מאסטר שירותי מלגזות בע"מ ולקבל הצעה משתלמת לקניית מלגזות חדשות או קניית מלגזות יד שניה. המלגזות של חברת מאסטר שירותי מלגזות בע"מ מתוחזקות על-ידי אנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחום המלגזות.

קניית מלגזות חדשות במחירים משתלמים

אם החלטתם לקנות מלגזה חדשה, צוות חברת מאסטר שירותי מלגזות בע"מ יסייע לכם למצוא את המלגזה המתאימה ביותר לעבודה שלכם. המחירים המוצעים לכם בחברה הם הטובים ביותר בשוק ותוכלו לקבל שירותי תחזוקה חודשיים במקביל לקניית המלגזה שלכם.

חברת מאסטר שירותי מלגזות בע"מ מציעה – קניית מלגזות יד-שנייה, לבחירת מלגזה מהמבחר המקצועי של חברת מאסטר שירותי מלגזות בע"מ, צרו קשר כבר עכשיו עם צוות החברה.
משרדי החברה ממוקמים באיזור התעשייה של ראשון לציון ותוכלו לקבל מענה לכל פנייה בנוגע לקנייה של מלגזות יד שניה או חדשות.

סוגי מלגזות יד 2 שחברתנו מציעה – מלגזות דיזל כושר הרמה עד 7 טון (גובה התורן לפי דרישת הלקוח), מלגזות חשמליות כושר הרמה 1.2-2.5 טון (גובה התורן לפי דרישת הלקוח) ועגלות משטחים ידניים.

החברה קיימת 25 שנה במשק, עובדת עם החברות המובילות בארץ. יש לנו את הידע הנכון להנחות את הלקוח ולתת לו בהתאמה מלאה מלגזה לפי הצרכים שהוא צריך בנתונים טכניים. החברה מתגאה במחלקת שירות אשר כוללת תומכים טכניים הנותנים מענה לקריאות השירות ומתפעלים את ניידות השירות הפועלות מצפון ועד דרום.

מלגזה היום היא כלי שינוע במפעל החוסכת בכוח אדם ומצמצת זמן פועלים. כיום רוב המשק משתמש במלגזה – מפעלים, אנשים פרטיים, חקלאים או עסקים שהשימוש במלגזה הוא קטן. יש כמובן לבדוק איזה מלגזה מתאימה לדרישה של הלקוח.

עלות הקניה לא תמיד כדאית. כהוצאה הזיכוי במס הוא 5 שנים עבור רכישת מלגזה לעומת עלות השכירות הזיכוי במס הוא מלא. בנוסף, עלויות כמו תיקונים, טיפולים, ביטוחים, רישוי שנתי, בדיקות מהנדס – לא חלים על השוכר, כל העלויות חלים על חברת ההשכרה.
מבחינת תקלות – המשכיר מחויב לתת מלגזה חלופית ללא עלות כולל גרירה בזמן תקלות בנוסף, טכנאי שירות של מאסטר מגיע ללקוח עד 3 שעות מרגע הקריאה.
והכי חשוב לבעל העסק, מהרגע שהוא משכיר את המלגזה הוא מתפנה למעשה לתפעול העסק ללא שום קשר לתפעול ועלויות נוספות למלגזה.

מלגזות בליסינג

מלגזות למכירה

מכירת מלגזות לקהל לקוחות עסקי ופרטי כאחד, ומציעה מגוון רחב
במיוחד של מלגזות שונות, בהתאם לצרכי העסק.

השכרת מלגזות

ליסינג תפעולי והשכרת מלגזות

שירותי ליסינג תפעולי למלגזות עבור מפעלים, חברות,
עסקים שונים ואנשים פרטיים.

תיקון מלגזות ותחזוקה שוטפת

תיקונים ותחזוקה שוטפת

הכנה לרישוי ורישוי שנתי, תיקונים ותחזוקה שוטפת יבטיחו
אורח חיים ארוך ובטוח למלגזה שלכם.

דילוג לתוכן