מלגזות דיזל למכירה

כל מה שצריך וחשוב לדעת על מלגזות דיזל

מלגזות הן אמצעי שינוע ממונע, פרקטי ונחוץ המיועד למטרות שינוע של סחורות ומטענים שונים המגיעים על גבי משטחים. בענף המלגזות קיימים שני סוגים שונים של מלגזות, כאשר אחד מהסוגים פועל על מנוע בנזין/דיזל והשני על מנוע חשמל. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם על מלגזות דיזל למכירה.

מלגזה דיזל למכירה – מה חשוב לדעת?

מלגזת דיזל היא כלי רכב מנועי הפועל באמצעות מנוע בנזין/דיזל ומיועד למטרות שינוע של מטענים וסחורות במשקלים כבדים עד 40 טון ויותר. כפועל יוצא מכך, מלגזות דיזל למכירה מיועדות בעיקר למקומות עבודה בהם נדרשת עבודת מלגזה מאומצת למטרות נשיאת משקלים כבדים, ולכן, השימוש בהן נעשה במגוון רחב של ענפי ייצור, תעשייה ולוגיסטיקה. מלגזות דיזל מיוצרות על ידי מספר חברות מובילות בענף, כאשר הליכי ייצור המלגזות מבוסס בין היתר על הנדסת אנוש המאפשרת יכולות תמרון אופטימאליות מצד מפעילי המלגזה במהלך ביצוע עבודות מלגזה לנשיאת סחורות ומטענים במשקלים כבדים במיוחד.

שימו לב – מכיוון שמדובר בכלי רכב מנועי הפולט דלק ומזהמים נוספים, השימוש במלגזות דיזל מיועד בעיקר לצרכי ביצוע עבודות מלגזה בשטחים וחללים פתוחים, כאשר ביצוע עבודות מלגזה בחללים סגורים/מקורים נעשה ברוב המקרים באמצעות מלגזות חשמליות הנחשבות לידידותיות לסביבה בהשוואה למלגזה דיזל.

תחזוקת מלגזות דיזל 

בדומה לכל כלי רכב מנועי אחר, גם מלגזת דיזל נדרשת לטיפולי רכש שוטפים הכוללים בין היתר שירותי בדיקה של מערכות הרכב השונות כגון: מערכת הבלימה, מערכת אספקת הדלקת, מערכת היגוי, מערכת הפיקוד וההפעלה וכדומה. שירותי בדיקה, תחזוקה וטיפול במלגזה דיזל (מכל דגם), מהווים חלק בלתי נפרד מהשירותים המקצועיים המוצעים לכם אצלנו בברת מאסטר מלגזות וזאת במסגרת שירותי מוסך מרכזי ושירותי מוסך נייד במסגרתו טכנאי מלגזות מוסמך ומנוסה מטעמנו מגיע עד לבית העסק לצורך איתור ותיקון תקלות כאלו ואחרות במלגזה.

חברת מאסטר מלגזות מציגה: מלגזות דיזל למכירה

אנחנו בחברת מאסטר מלגזות עוסקים ומתמחים בשירותי מלגזות כבר למעלה מ-20 שנה, כאשר בין יתר השירותים המקצועיים המוצעים על ידינו תוכלו למצוא:

  • שירותי השכרת מלגזות דיזל ומלגזות חשמליות של מיטב החברות
  • שירותי מכירת מלגזה דיזל יד שנייה
  • שירותי מכירת מלגזות חשמליות יד שנייה
  • שירותי מוסך מרכזי לאיתור ותיקון תקלות מכאניות במלגזות דיזל ותקלות חשמליות במלגזות חשמליות
  • שירותי מוסך נייד לתפעול תקלות במלגזת דיזל או חשמלית בבית העסק
  • שירותי ייעוץ והכוונה לבחירת סוג ודגם המלגזה הנחוצה לכם במסגרת שירותי המכירה או ההשכרה שלנו ובהתאמה מלאה לצרכי עבודות המלגזה הנחוצות לכם

שימו לב – מלגזות דיזל למכירה באמצעותנו הן מלגזות יד שנייה המטופלות ומתוחזקות על ידינו במוסך המרכזי, ובאופן זה אנו מתחייבים למכירתן של מלגזות דיזל יד שנייה במצב מכני מעולה.

מלגזות דיזל קונים רק עם המומחים של מאסטר מלגזות

אם גם אתם נדרשים לביצוע עבודות מלגזה למטרות הרמה ושינוע של סחורות ומטענים כבדי משקל, קיימת חשיבות רבה להיוועצות מוקדמת על צוות המומחים של ה-מאסטר. לרשותכם, שירותי ייעוץ והכוונה לצורך בחירת מלגזה דיזל למכירה או השכרה, במסגרתם תוכלו לקבל חוות דעת מקצועית בנוגע לדגם המלגזה הנחוצה לכם על פי צרכי העבודה השוטפת.

רכישה או השכרה של מלגזות דיזל יד שנייה באמצעותנו, תאפשר לכם ליהנות ממעטפת מורחבת של שירותי בדיקה ותחזוקה לאורך כל הדרך. לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן.

מלגזת דיזל ניסאן מודל 2014

מלגזת ניסאן דיזל
תורן תלת שלבי
מודל 2014
מלגזה 2.5 טון כושר הרמה
משופצת ומטופלת היטב במוסך מורשה!
טסט לשנה + בדיקת מהנדס

מלגזת דיזל טויוטה מודל 2009

מלגזה טיוטה דיזל
תורן דו שלבי
מלגזה 2.5 טון כושר הרמה
מודל 2009
משופצת ומטופלת היטב במוסך מורשה!
טסט לשנה + בדיקת מהנדס

מלגזת דיזל ניסאן מודל 2016

מלגזת ניסאן דיזל
תורן תלת שלבי
מלגזה 2.5 טון כושר הרמה
מודל 2016
משופצת ומטופלת היטב במוסך מורשה!
טסט לשנה + בדיקת מהנדס

מלגזת דיזל טויוטה מודל 2010

מלגזה טיוטה דיזל
תורן תלת שלבי
מלגזה 2.5 טון כושר הרמה
מודל 2010
משופצת ומטופלת היטב במוסך מורשה!
טסט לשנה + בדיקת מהנדס

מלגזות בליסינג

מלגזות למכירה

מכירת מלגזות לקהל לקוחות עסקי ופרטי כאחד, ומציעה מגוון רחב
במיוחד של מלגזות שונות, בהתאם לצרכי העסק.

השכרת מלגזות

ליסינג תפעולי והשכרת מלגזות

שירותי ליסינג תפעולי למלגזות עבור מפעלים, חברות,
עסקים שונים ואנשים פרטיים.

תיקון מלגזות ותחזוקה שוטפת

תיקונים ותחזוקה שוטפת

הכנה לרישוי ורישוי שנתי, תיקונים ותחזוקה שוטפת יבטיחו
אורח חיים ארוך ובטוח למלגזה שלכם.

דילוג לתוכן