היתרונות ברכישת מלגזה יד-שנייה

רכישת מלגזות נחוצה לכל אילו מביניכם הנדרשים לביצוע עבודות מלגזה באופן סדיר וקבוע, כאשר שוק המלגזות יד שנייה מאפשר לכם למצוא מגוון רחב של מלגזות חשמליות או מלגזות דיזל המותאמות לצרכי העבודה הנחוצים לכם.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים מלגזות יד 2?


במידה וגם אם בחרתם לרכוש מלגזות יד 2, חשוב שתדעו שעומדות לרשותכם 2 אפשרויות עיקריות לצורך כך, האחת במסגרת שוק המלגזות יד 2 מהסקטור העסקי והשנייה במסגרת רכישת מלגזות משומשות מחברות העוסקות ומתמחות בנושא.
בשני המקרים, חשוב לבדוק מספר דברים לפני שרוכשים מלגזה משוק היד שנייה: סוג המלגזה הנחוצה לכם (חשמלית או דיזל), כושר הנשיאה המקסימאלי של המלגזה בהתאמה מלאה לצרכי העבודה הנחוצים לכם, מצבה המכאני של המלגזה במידה ומדובר במלגזות דיזל או מצבה החשמלי של המלגזה במידה ומדובר במלגזה חשמלית.
כאשר רוכשים מלגזות מהשוק העסקי (כלומר מעסקים המוכרים את המלגזות שבבעלותם), מומלץ לשים דגש על סיבת המכירה ולא להתפתות לרכוש את המלגזה מבלי לבצע בדיקה מקיפה לכל מערכותיה.

רכישת מלגזות משומשות – רק אצל המאסטר


הדרך הנכונה והבטוחה ביותר לרכישת מלגזות יד-שנייה היא באמצעות רכישתן מחברות העוסקות ומתמחות בנושא, כאשר אחת מהחברות המובילות בתחום בישראל היא חברת מאסטר מלגזות בעלת ניסיון מוכח של למעלה מ-20 שנה בענף המלגזות.
שירותי חברת מאסטר מלגזות מתמקדים בכל ההיבטים הנחוצים לתפעול מלגזות, החל משירותי בדיקה ותחזוקה של כל סוגי המלגזות, דרך שירותי השכרת מלגזות במגוון רחב של מסלולי השכרה ועד למכירת מלגזות משומשות מיד שנייה.

כל היתרונות לרכישת מלגזות משומשות במקום אחד


כאשר רוכשים מלגזות יד שנייה מהמאסטר, רוכשים שקט נפשי לכך שעשיתם עסקה טובה המאפשרת לכם ליהנות ממלגזה מקצועית ופונקציונאלית המותאמת לכל צרכי העבודה הנחוצים לכם.
מעבר לכך, היתרונות הנלווים לרכישת מלגזות משומשות מהמאסטר כוללים:

  • היצע גדול של מלגזות יד שנייה
  • שירותי ייעוץ מקצועי בכל הנוגע להתאמת סוג ודגם המלגזה המותאמת ביותר עבור צרכי העבודה הנדרשים לכם
  • מלגזות יד שנייה המטופלות ומתוחזקות על ידי החברה לאורך כל ימות השנה
  • שירותי מכירה המגיעים עם אחריות מלאה
  • מחירים אטרקטיביים על
  • כל סוגי המלגזות יד שנייה

שירותי תחזוקה ושירותי מוסך למלגזות


לקוחות המאסטר, בין אם מדובר בלקוחות השוכרים מלגזות באמצעות החברה ובין אם מדובר בלקוחות הרוכשים מלגזות יד שנייה מהמאסטר, נהנים משירותי תחזוקה ושירותי מוסך למלגזות. כאשר רוכשים מלגזה יד שנייה מהמאסטר מובטחת לכם אחריות במסגרתה תהיו זכאים לשירותי מוסך כאלו ואחרים לאורך כל תקופת האחריות.

אם גם אתם מחפשים מלגזות יד שנייה מקצועיות ומתוחזקות היטב, יש לכם כתובת מרכזית אחת: חברת מאסטר מלגזות המובילה את ענף המלגזות המשומשות בישראל כבר למעלה מ-20 שנה.

מלגזות בליסינג

מלגזות למכירה

מכירת מלגזות לקהל לקוחות עסקי ופרטי כאחד, ומציעה מגוון רחב
במיוחד של מלגזות שונות, בהתאם לצרכי העסק.

השכרת מלגזות

ליסינג תפעולי והשכרת מלגזות

שירותי ליסינג תפעולי למלגזות עבור מפעלים, חברות,
עסקים שונים ואנשים פרטיים.

תיקון מלגזות ותחזוקה שוטפת

תיקונים ותחזוקה שוטפת

הכנה לרישוי ורישוי שנתי, תיקונים ותחזוקה שוטפת יבטיחו
אורח חיים ארוך ובטוח למלגזה שלכם.

דילוג לתוכן