בעיות נפוצות במלגזות וכיצד תוכלו למנוע אותן

התלות במלגזות, המהוות עבור כל מפעל, קטן וגדול כאחד, פתרון מיטבי לצורך בשינוע והנפה של ציוד קל ובמיוחד כבד, הפכה את המקרה בו צצות בעיות במלגזה למקרה בעייתי ומתסכל במיוחד. לפיכך, בכדי למנוע בעיות אלו, או לדעת לשים לב אליהן כשהן מתרחשות, כדאי שתכירו את הבעיות הנפוצות והדרכים בהן ניתן למנוע אותן

בעיות נפוצות במלגזות וכיצד תוכלו למנוע אותן

סיפורה של מלגזה

עולם התעשייה והמסחר, המתפתח וגדל בקצב גובר והולך, מתאפיין בעיקר בייבוא וייצוא של סחורות מגוונות, בין מדינות העולם השונות. סחורות אלו משונעות ליעדן ממחסנים שונים ואף בהגעתם ליעד שלהן מאוחסנות במחסנים ומרכזים לוגיסטיים ענקיים. בכדי לתפעל היטב מחסנים ומרכזים לוגיסטיים אלו, על בעלי העסק לדאוג לפתרונות הובלה, שינוע והנפה של הציוד השונה, באופן יעיל ובטוח.
כך, הפכה העבודה עם מלגזה, לשימוש חשוב ונחוץ בענפי התעשייה השונים, כשניתן למצוא מלגזות בעלות הנעה חשמלית, כדוגמת מלגזות סטיל הפופולאריות, או מלגזות הנעה באמצעות מנוע דיזל, כששיני "המזלג" הקדמיות של המלגזה מאפשרות לה להרים ולשנע משאות כבדים במיוחד ממקום למקום, בפשטות ומהירות.

אילו בעיות נפוצות במלגזות?

כשהשימוש במלגזות הפך לשימוש כל כך הפוץ והכרחי, השבתת המלגזה הופכת לסיפור מאתגר, העלול לפגוע בתפעול השוטף של העסק ואף להוות פגיעה כלכלית. כדי שנדע להתמודד היטב עם בעיות אלו, כדאי שנכיר את הבעיות הנפוצות במיוחד העלולות להופיע במלגזות השונות.
אחת התקלות הנפוצות ביותר אצל המלגזות היא בעיה המשותפת לכל משפחת כלי הרכב, והיא הבעיה במנוע, או במצבר. בעיה זו ניתן לזהות בקלות ובמהירות: כשמדובר בבעיה במנוע, הרי שהמלגזה אינה מניעה וכשמדובר בבעיה במצבר, הרי שהסטרטר ישמיע קולות לא שגרתיים.
בעיה נוספת ונפוצה לא פחות, היא בעיה בגוף ההרמה של המלגזה, או במנוף עצמו, אשר למעשה מוציאה מכלל שימוש את הערך המוסף של המלגזה ביכולת להרים משאות כבדים.
התהפכותה של המלגזה היא תופעה שכיחה קצת פחות, אך עדיין קיימת לצערנו, בעיקר עקב חוסר מיומנות של המתפעל אותה, כמו גם הרמת משקלים כבדים מידי עבור כושר הנשיאה הספציפי של המלגזה.

כיצד ניתן למנוע את הבעיות הללו?

תקלות ובעיות מכניות אמנם נפוצות אצל כלל כלי הרכב, כשלפעמים מדובר בשחיקה ועייפות החומר ולאו דווקא תקלות שניתן למנוע, אך פעמים רבות, הקפדה ותשומת לב לפרמטרים הבאים, יכולה לצמצם את התרחשות התקלות באופן מהותי ולשמור על תקינות המלגזה לאורך זמן.
בראש ובראשונה, חשוב להפעיל את המלגזה בהתאם להוראות השימוש בה. אין להעמיס עליה יותר מהאמור ועל המתפעל אותה להיות מיומן ובעל ידע בהפעלתה ולנהוג בה בזהירות הראויה.
תחזוקת מלגזות באופן קבוע, יאפשר לכם לוודא בתדירות תכופה כי מצבה המכני של המלגזה שלכם תקין וראוי לשימוש. מלבד זאת, תחזוק מלגזה על ידי טכנאי מקצועי יאפשר לכם לזהות את תחילת הבעיה מבעוד מועד, כך שתוכלו לטפל בה בזמן.
חברת מאסטר שירותי מלגזות תשמח להעניק למלגזה שלכם את התיקונים והטיפולים השוטפים הדרושים לה, באמצעות אנשי המקצוע האיכותיים והמנוסים ביותר בתחום.

מלגזות בליסינג

מלגזות למכירה

מכירת מלגזות לקהל לקוחות עסקי ופרטי כאחד, ומציעה מגוון רחב
במיוחד של מלגזות שונות, בהתאם לצרכי העסק.

השכרת מלגזות

ליסינג תפעולי והשכרת מלגזות

שירותי ליסינג תפעולי למלגזות עבור מפעלים, חברות,
עסקים שונים ואנשים פרטיים.

תיקון מלגזות ותחזוקה שוטפת

תיקונים ותחזוקה שוטפת

הכנה לרישוי ורישוי שנתי, תיקונים ותחזוקה שוטפת יבטיחו
אורח חיים ארוך ובטוח למלגזה שלכם.

דילוג לתוכן