מתי צריך להחליף מלגזה?

כבעלי עסקים, בין אם אנחנו משתמשים במלגזות בתדירות גבוהה ובין אם לפרויקטים מזדמנים בלבד, אין ספק כי אי אפשר להסתדר בלעדיה. אופן ההפעלה הפשוט והנוח מצד אחד והעוצמתי והיעיל מצד שני, הפך את המלגזות לכלי רכב הכרחי בכל מחסן ומרכז לוגיסטי. לפיכך, חשוב שנדע מהם הסימנים לכך שצריך להחליף מלגזה.

מתי צריך להחליף מלגזה

מלגזה – עוצמה ופשטות בכלי אחד

עולם הלוגיסטיקה מתפתח ומשתכלל עם השנים, כשהמציאות המודרנית והטכנולוגית יחדיו, מחייבים את בעלי המחסנים והמרכזים הלוגיסטיים מעבר לדאגה לפתרונות האחסון המבוקשים, למצוא גם פתרונות איכותיים ויעילים לשינוע והנפת הציוד המאוחסן, באופן שיאפשר לעבוד בצורה יעילה ופרודוקטיבית.
למעשה, כשמדברים על פתרונות שינוע והרמה, מדברים על מלגזות, המגיעות למעשה בשתי תצורות עיקריות – מלגזות דיזל, או מלגזה חשמלית, אשר משמן ניתן להבין שההבדל ביניהן טמון באופן ההנעה של כל מלגזה ומשפיע על כושר השינוע וההנפה שלה, כמו גם על אזור התפעול המתאים לה ביותר.

חשיבות השמירה על תחזוקה נכונה של המלגזות

המלגזה היא בסופו של דבר כלי רכב מנועי, אשר בדומה לרכבים, מצריך טיפול תקופתי ובדיקה כי אכן כל הרכיבים תקינים ומאפשרים נסיעה תקנית ובטוחה. נוסף על כך, הזכרנו כי המלגזה משמשת אותנו בתדירות גבוהה והכרחית במחסן, לפיכך תחזוקה תקינה של המלגזה יכולה למנוע קלקולים מיותרים ובלתי צפויים, עוגמת נפש והוצאות מיותרות.
כדי לשמור על תחזוקת המלגזה באופן המיטבי ביותר, חשוב לזכור כי קיים הבדל משמעותי בין תחזוקת מלגזה חשמלית למלגזת דיזל, המצריכה בדיקה תכופה של טכנאי, או חברה מקצועית, המתמחה בתחום המלגזות.

מתי צריך להחליף מלגזה?

אמנם תחזוקה נכונה של המלגזות והקפדה על ביקור של איש מקצוע מיומן, תפחית בצורה ניכרת את האפשרות לקלקול בלתי צפוי, אך מטבע הדברים, לכל מכונה וכלי רכב בפרט, עלולים לצוץ תקלות, אשר חלקן עלולות להצביע על כך שהגיע הזמן להחליף את המלגזה.
כעיקרון, הסימן הבולט המצביע על כך שהגיע הזמן להחליף את המלגזה, הוא כשהמלגזה מתחילה לקרטע ולא לעבוד כפי שהורגלנו אליה עד כה. סימנים נוספים, דוגמת טעינות חוזרות ונשנות במקרה של מלגזה חשמלית, צריכת דלק מוגברת מהרגיל במקרה של מלגזת דיזל וביקורים חוזרים ונשנים של טכנאי, יכולים להצביע אף הם על כך שהגיע הזמן להחליף את המלגזה.
יחד עם זאת, לא כל בעיה במלגזה עלולה להתגלות כנזק בלתי הפיך, ולכן בכל מקרה של בעיה מומלץ לפנות אל מהנדס לבדיקת מלגזות לאבחון מדויק של הבעיה ואופי הטיפול הנדרש.

השכרה או קנייה? – מאסטר חברת שירותי מלגזות

בין אם אתם משתמשים במלגזה חשמלית ובין אם במלגזת דיזל, אצל מאסטר חברת שירותי מלגזות תוכלו ליהנות ממגוון שירותים מקצועיים, המתחילים מייעוץ מדויק לצרכי העסק שלכם, דרך שירותי בדיקות מהנדס למלגזה ועד השכרה וקנייה של מלגזות, חדשות ומשומשות, במצב מכני מעולה.

מלגזות בליסינג

מלגזות למכירה

מכירת מלגזות לקהל לקוחות עסקי ופרטי כאחד, ומציעה מגוון רחב
במיוחד של מלגזות שונות, בהתאם לצרכי העסק.

השכרת מלגזות

ליסינג תפעולי והשכרת מלגזות

שירותי ליסינג תפעולי למלגזות עבור מפעלים, חברות,
עסקים שונים ואנשים פרטיים.

תיקון מלגזות ותחזוקה שוטפת

תיקונים ותחזוקה שוטפת

הכנה לרישוי ורישוי שנתי, תיקונים ותחזוקה שוטפת יבטיחו
אורח חיים ארוך ובטוח למלגזה שלכם.

דילוג לתוכן