מלגזה חשמלית או דיזל? מה עדיף ומהם ההבדלים?

מעוניינים לרכוש או לשכור מלגזה אבל מתלבטים בין דיזל לחשמל? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ בעניין.

מספר מילים על מלגזות


מלגזות הן למעשה כלי עבודה מנועי המיועד לצרכי ביצוע עבודות שינוע של משטחי סחורות וציוד במשקלים שונים. כלי עבודה זה מסווג לשני סוגי מלגזות עיקריים, האחד חשמלי והשני פועל באמצעות בנזין או דיזל. בשני המקרים, מדובר בכלי עבודה הכרחי ונדרש לביצוע מגוון רחב של עבודות שינוע סחורות וציוד על גבי משטחים המיוצרים מחומרי גלם שונים כגון: עץ, פלסטיק וכדומה.

מה חשוב לדעת על מלגזות דיזל?

 

מלגזות דיזל הן מלגזות הפועלות באמצעות מנוע בנזין או דיזל והן מיועדות לצרכי ביצוע עבודות מלגזה של סחורות ומטענים במשקלים כבדים. מלגזות דיזל מצויות בשימוש בעיקר במפעלים וענפים בהם קיים הכרח בשינוע של סחורות ומטענים כבדי משקל.
יחד עם זאת, חשוב לציין את העבודה שמלגזות הדיזל מיועדות בעיקר למקומות עבודה פתוחים תחת כיפת השמיים וזאת לנוכח העובדה שמדובר בכלי רכב ממונע הפולט דלקים ומזהמים נוספים.

מה חשוב לדעת על מלגזות חשמליות?

מלגזות חשמליות הן למעשה מלגזות הפועלות באמצעות מנוע חשמלי נטען. מלגזות מסוג זה מגיעות במספר דגמים שונים המותאמים לאופי וסוג עבודות המלגזה הנחוצות לכם, כאשר ברוב המקרים השימוש במלגזות חשמליות מיועד לצרכי שינוע של סחורות ומטענים במשקל נמוך עד בינוני.
דבר נוסף שחשוב לדעת על המלגזה החשמלית טמון בעבודה שהיא מיועדת לצרכי עבודה במקומות עבודה מקורים או סגורים וזאת לנוכח העבודה שהיא איננה פולטת דלקים ומזהים.
אם גם אתם מתלבטים בין רכישה של מלגזה הפועלת על מנוע דיזל/בנזין לבין מלגזה הפועלת על מנוע חשמלי נטען, חשוב לציין שעובדת לרשותכם האפשרות להשכרת מלגזות במסגרת שירותי מלגזות דיזל להשכרה או שירותי מלגזות חשמליות להשכרה, כאשר לאורך תקופת ההשכרה תוכלו להחליט איזו מלגזה היא עדיפה עבורכם.

אז מה עדיף – מלגזות דיזל או מלגזות חשמליות? 

לכל אחד מסוגי המלגזות (חשמלי או דיזל) יתרונות וחסרונות, ולכן, התשובה לשאלה: מה עדיף דיזל או חשמל, קשורה בין היתר לצרכי העבודה הנחוצים לכם, לסוג ומשקל הסחורות והמטענים אותם אתם נדרשים לשנע ולהיבטים נוספים הקשורים לאופן תחזוקת המלגזה וכדומה.
לגבי רכישה או השכרה של מלגזה חשמלית נציין את היתרונות הבאים: יכולת תמרון גבוהה גם במקומות עבודה עם מעברים צרים יחסית, התאמה אידיאלית למקומות עבודה סגורים או מקורים, מלגזות ידידותיות לסביבה אשר אינן פולטות דלקים ומזהמים שונים, וכמובן את העבודה שמדובר במלגזות חסכוניות יותר בכל הנוגע לתחזוקת המלגזה לאורך זמן ובהשוואה לעלויות התחזוקה של מלגזות הדיזל.

לגבי רכישה או השכרה של מלגזות דיזל נציין את היתרונות הבאים: מלגזות מקצועיות ופונקציונאלית לצרכי ביצוע עבודות של מטענים וסחורות כבדי משקל (עד 40 טון ויותר), מלגזות פונקציונאליות למקומות עבודה בחלל פתוח, כלי עבודה מנוע יציב וחזק ויכולת תמרון גבוהה מצידו של המלגזן.

.

מלגזות בליסינג

מלגזות למכירה

מכירת מלגזות לקהל לקוחות עסקי ופרטי כאחד, ומציעה מגוון רחב
במיוחד של מלגזות שונות, בהתאם לצרכי העסק.

השכרת מלגזות

ליסינג תפעולי והשכרת מלגזות

שירותי ליסינג תפעולי למלגזות עבור מפעלים, חברות,
עסקים שונים ואנשים פרטיים.

תיקון מלגזות ותחזוקה שוטפת

תיקונים ותחזוקה שוטפת

הכנה לרישוי ורישוי שנתי, תיקונים ותחזוקה שוטפת יבטיחו
אורח חיים ארוך ובטוח למלגזה שלכם.

דילוג לתוכן