מלגזה חדשה או משומשת – מה עדיף לשימוש?

נדרשים לרכישת מלגזה לבית העסק ומתלבטים בין מלגזה חדשה לבין משומשת? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע שיעזור לכם לבחור.

מה חשוב לדעת רכישת מלגזה?


מלגזה היא כלי עבודה מנועי המיועד לכל אילו מביניכם הנדרשים לביצוע עבודות שינוע וניוד של משטחי סחורות וציוד או מטענים בסדרי גודל שונים. כיום, תוכלו למצוא שני סוגי מלגזות, האחד כולל בתוכו את כל דגמי המלגזה החשמלית הפועלת באמצעות מנוע חשמלי נטען, והשני כולל בתוכו את כל דגמי מלגזות הדיזל הפועלות באמצעות מנוע בנזין או דיזל. המלגזה החשמלית מיועדת למקומות עבודה מקורים או סגורים וזאת לנוכח העבדה שהיא איננה פולטת לחלל האוויר מזהמים ודלקים שונים, ואילו מלגזות הדיזל מיועדת למקומות עבודה פתוחים.

מהן האפשרויות העומדות לרשותכם לרכישת מלגזה?


מלגזות חשמליות או מלגזות דיזל ניתן לרכוש גם במסגרת רכישה של מלגזה חדשה ישירות מהיבואן, גם במסגרת רכישת מלגזות יד 2 המוצעות למכירה על ידי חברות ועסקים וגם במסגרת רכישה של מלגזות יד שנייה באמצעות חברות העוסקות ומתמחות במתן שירותי מלגזה שונים כגון: תחזוקת מלגזות, שירותי השכרת מלגזות, חידוש מלגזות ישנות ומכירת מלגזות משומשות.

אז מה עדיף: מלגזה חדשה או משומשת?


רכישתה של מלגזה חדשה מהיבואן כרוכה בעלויות כספיות גבוהות ובמקרים בהם מדובר בצורך במספר מלגזות לבית העסק, הרי שההוצאה הכספית היא גבוהה ביותר ומשמעותית.
מנגד, מלגזות משומשות הן מלגזות המשווקות במחירים נוחים יותר וגם במקרים בהם תדרשו לרכוש מספר מלגזות לבית העסק, המחיר אותו תדרשו לשלם יהיה משתלם מרכישת מספר קטן יותר של מלגזות חדשות.
מעבר לשיקול הכלכלי, רכישת מלגזה חייבת להיות מותאמת לצרכי העבודה הנחוצים לכם, ואין זה משנה אם מדובר במלגזה חדשה או משומשת, אלא בהתאמה לצרכי העבודה הנחוצים לכם.
כפועל יוצא מכך, חשוב לבדוק ששוק המלגזות יד שנייה מאפשר לכם לרכוש מלגזות המותאמות לצרכי העבודה הנדרשים לכם.

החלטתם לרכוש מלגזה יד שנייה? זה הזמן להכיר את המאסטר…


אם גם אתם מחפשים אחר מלגזות משומשות למכירה או אפילו למטרות השכרה, זה הזמן להכיר את מאסטר מלגזות, החברה המובילה בישראל בענף המלגזות כבר למעלה מ-20 שנה. לרשות החברה, מלאי גדול ואיכותי של מלגזות יד שנייה הכולל בתוכו מלגזות דיזל תעשייתיות המותאמות לצרכי הרמה ושינוע של מטענים וסחורות כבדי משקל לצד מלגזות חשמליות המותאמות למקומות עבודה מקורים וסגורים ולמקומות עבודה בהם קיימים מעברים צרים יותר.

מלאי המלגזות המשומשות המוצע לכם בחברת מאסטר מלגזות כולל בתוכו מלגזות המתוחזקות ומטופלות על ידי החברה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, וזאת באמצעות טכנאי מלגזות מנוסים המתמחים במתן שירותי תיקונים וטיפול שוטף בכל סוגי המלגזות. כאשר רוכשים מלגזות משומשות מהמאסטר השירות מגיע עם אחריות!

מלגזות בליסינג

מלגזות למכירה

מכירת מלגזות לקהל לקוחות עסקי ופרטי כאחד, ומציעה מגוון רחב
במיוחד של מלגזות שונות, בהתאם לצרכי העסק.

השכרת מלגזות

ליסינג תפעולי והשכרת מלגזות

שירותי ליסינג תפעולי למלגזות עבור מפעלים, חברות,
עסקים שונים ואנשים פרטיים.

תיקון מלגזות ותחזוקה שוטפת

תיקונים ותחזוקה שוטפת

הכנה לרישוי ורישוי שנתי, תיקונים ותחזוקה שוטפת יבטיחו
אורח חיים ארוך ובטוח למלגזה שלכם.

דילוג לתוכן