תחזוקת מלגזות – למה כדאי לתחזק מלגזות?

בדומה לכל כלי רכב אחר, גם מלגזה המשמשת למטרות שינוע סחורות ומטענים, נדרשת לתחזוקה שוטפת המבוססת גם על פעולות תחזוקה עצמאיות המיושמות על ידי בית העסק העושה שימוש במלגזה וגם על ידי טכנאי מלגזות לצרכי אבחון ואיתור תקלות כאלו ואחרות במערכות המלגזה.

תחזוקת מלגזות – מדוע היא הכרחית ונחוצה לכם?


מלגזות בהן נעשה שימוש תדיר בבתי עסק שונים, משמשות למגוון רחב של עבודות יומיומית, לרבות, טעינה ופריקה של סחורות, שינוע סחורות ומטענים ממקום למקום, ניהול מחסנים ועבודות נוספות במסגרת קיים הכרח בשינוע משטחים מנקודה אחת לאחרת בשטח בית העסק. הפעילות המאמצת של המלגזה, מחייבת תחזוקה שוטפת ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, וזאת על מנת להימנע מתקלות שונות העלולות להופיע במלגזה מעת לעת ובכך לעכב ואף למנוע את משימות העבודה היומיות, דבר העלול להוביל להפסדים כספיים משמעותיים לכל בית עסק.

מה חשוב לדעת על תחזוקת מלגזות?


בשוק המלגזות קיימים שני סוגים עיקריים של מלגזה:
1. מלגזה חשמלית הפועלת באמצעות מנוע חשמלי נטען
2. מלגזת דיזל הפועלת באמצעות מנוע דיזל או בנזין
כאשר מדברים על תחזוקת מלגזות מדברים למעשה על תחזוקה שוטפת הנחוצה לכל אחד מסוגי המלגזות. יחד עם זאת, קיים הבדל משמעותי בין צרכי התחזוקה של מלגזות הדיזל לבין צרכי התחזוקה של המלגזה החשמלית. במקרים של תחזוקת מלגזות דיזל, קיים צורך בביצוע בדיקות תקופתיות לכל מערכות הרכב וזאת בדומה לכל כלי רכב אחר. מנגד, במקרים בהם מדובר בתחזוקת מלגזה חשמלית קיים הכרח בבדיקות תקופתיות של מערכת החשמל בלבד.

תיקון מלגזות עושים רק אצל המאסטר


מאסטר מלגזות היא חברה מובילה בתחומה בענף המלגזות. שירותי החברה חולשים על כל ההיבטים הנחוצים לתחזוקה שוטפת של מלגזות דיזל או מלגזות חשמלית, משלב רכישת המלגזה, דרך תחזוקתה ברמה השוטפת ועד לשירותי תיקון מלגזות במידת הצורך. כמו כן, חברת מאסטר מלגזות מתמחה בהליכי שיווק ומכירה של מלגזות יד שנייה המתוחזקות על ידי החברה ברמה הגבוהה ביותר.

תחזוקת מלגזות עם המאסטר – זה מאסט לכל עסק!


אם גם אתם עושים שימוש תדיר וקבוע במלגזות חשמליות או מלגזות דיזל בבית העסק, אצל המאסטר תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים המוצעים לכם למטרות תחזוקה ותיקון של כל סוגי התקלות האפשרויות בכל דגמי המלגזות הקיימים. שירותים אלו כוללים בין היתר:
• ביקור טכנאי מלגזות בבית העסק לצורך בדיקה מקיפה של מערכות המלגזה, אבחון תקלות ותיקון ליקויים במקום
• תיקון מלגזות במוסך שירות מאובזר המתמחה בביצוע תיקוני מלגזות מכל סוג ובכל דגם
• שירותי בדיקה מקיפה לפני רכישה או השכרת מלגזות
• שירותי בדיקה לפני חידוש רישיון הרכב השנתי
למידע נוסף על פתרונות השירות המוצעים לבעלי המלגזות פנו אל חברת מאסטר מלגזות

מלגזות בליסינג

מלגזות למכירה

מכירת מלגזות לקהל לקוחות עסקי ופרטי כאחד, ומציעה מגוון רחב
במיוחד של מלגזות שונות, בהתאם לצרכי העסק.

השכרת מלגזות

ליסינג תפעולי והשכרת מלגזות

שירותי ליסינג תפעולי למלגזות עבור מפעלים, חברות,
עסקים שונים ואנשים פרטיים.

תיקון מלגזות ותחזוקה שוטפת

תיקונים ותחזוקה שוטפת

הכנה לרישוי ורישוי שנתי, תיקונים ותחזוקה שוטפת יבטיחו
אורח חיים ארוך ובטוח למלגזה שלכם.

דילוג לתוכן