כמה עולה מלגזה חדשה?

השימוש במלגזות נחוץ לבעלי עסקים קטנים, או גדולים, הזקוקים לשירותי הנפה ושינוע של מטענים מגוונים ובמשקלים שונים, באופן פשוט ויעיל. היות ומדובר בכלי חשוב לתפעול השוטף של המחסן ו/או המרכז הלוגיסטי שלנו, כשמלגזה אחת מתקלקלת, או במידה ואנו מעוניינים לרכוש מלגזות נוספות, כדאי שנדע כמה עולה מלגזה חדשה.

כמה עולה מלגזה חדשה

כיצד הפכה המלגזה לכלי תפעולי כל כך נפוץ?

עם התפתחות עולם התעשייה והמסחר ובעיקר בעקבות כך ששינוע הסחורות בין המדינות השונות הפך לתהליך פשוט ויעיל, השימוש במחסנים ובמרכזי לוגיסטיקה הפך לשימוש נפוץ ומקובל, במטרה לדאוג לאחסון מיטבי של הסחורה עד לשיווקה.
עם השנים והפתרונות המודרניים והטכנולוגיים השונים, הצורך בניצול מקסימאלי של שטחי האחסון, כמו גם בתפעול פשוט ונוח של שינוע והנפת המכולות והציוד השונה.
כדי לתת פיתרון הולם לצרכים אלו, הומצאה המלגזה, המהווה כלי רכב מנועי, בעל זרועות פלדה, המאפשר הנעה, הובלה והנפה של ציוד מגוון ובעל משקלים שונים, קלים וכבדים כאחד, בפשטות וביעילות. כך, הפכה המלגזה החדשה, או מלגזה יד שנייה, למוצר בסיסי והכרחי בכל מחסן ו/או מרכז לוגיסטי מתקדם.

אילו סוגי מלגזות קיימים?

בין אם מדובר בעסק גדול המשתמש במלגזות בתדירות גבוהה ובין אם בעסק קטן, המשתמש במלגזות בתדירות פחותה, או לפרויקטים מזדמנים, לכל עסק ועסק יש את הצרכים התפעוליים המיוחדים שלו, המצריכים התאמה מיטבית בין שני סוגי המלגזות העיקריים – מלגזה חשמלית, או מלגזת דיזל.
כפי שניתן להבין מהשמות של מלגזות אלו, ההבדל המהותי ביניהם הוא בהנעה של המלגזה, הנעה חשמלית, או באמצעות מנוע דיזל. כאשר לסוג ההנעה יש השפעה על יכולת ההרמה של המלגזה, שטח העבודה המתאים עבורה, היותה חסכונית, והשפעתה על איכות הסביבה.

כמה עולה מלגזה חדשה?

בין אם מדובר במלגזה אותה אנו מעוניינים להחליף עקב תקלה כזאת או אחרת ובין אם מדובר בצורך להתרחב ולרכוש עוד מלגזות, כל בעל עסק עומד לעיתים בפני הצורך לרכוש מלגזות נוספות.
לפיכך, כדאי שנדע כמה עולה מלגזה חדשה ומהם הפרמטרים המשפיעים על המחיר שלה.

בדומה לרכבים, השאלה כמה עולה מלגזה חדשה היא שאלה כללית למדי, כשעלינו למעשה לבחון מהו הדגם של המלגזה, ארץ הייצור שלה, האם מדובר במלגזה חשמלית, או מלגזת דיזל ומה כושר ההרמה שלה.
ככלל, המחירים של מלגזות חדשות יכולות לנוע בין 55 אלף ₪ ועד 80 אלף ₪.

האם קיימים פתרונות נוספים?

בעוד שהתשובה עבור שאלת העלות של מלגזה חדשה לא הייתה חד משמעית, כשמדובר בפתרונות נוספים, זולים יותר ויעילים לא פחות, התשובה היא שבהחלט קיימים פתרונות כאלו – מלגזות משומשות.
מלגזות משומשות מהוות פתרון יעיל ומשתלם במיוחד, כשקנייה מחברת אמינה ומקצועית תבטיח לכם שירוץ ייעוץ מקצועי, אחריות מלאה והתאמה מושלמת בין מלגזת דיזל, או מהמלגזה החשמלית הנבחרת, לבין הצרכים הלוגיסטיים שלכם.

מלגזות בליסינג

מלגזות למכירה

מכירת מלגזות לקהל לקוחות עסקי ופרטי כאחד, ומציעה מגוון רחב
במיוחד של מלגזות שונות, בהתאם לצרכי העסק.

השכרת מלגזות

ליסינג תפעולי והשכרת מלגזות

שירותי ליסינג תפעולי למלגזות עבור מפעלים, חברות,
עסקים שונים ואנשים פרטיים.

תיקון מלגזות ותחזוקה שוטפת

תיקונים ותחזוקה שוטפת

הכנה לרישוי ורישוי שנתי, תיקונים ותחזוקה שוטפת יבטיחו
אורח חיים ארוך ובטוח למלגזה שלכם.

דילוג לתוכן