כיצד מומלץ לבחור מלגזה המתאימה לכם?

השימוש במלגזות מאפשר לנו, בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד, להחזיק ולתפעל באופן מיטבי את המחסן, או המרכז הלוגיסטי שלנו, באמצעות הובלה ושינוע פשוט ויעיל של מגוון הציוד, במשקלים קלים וכבדים. כדי שהמלגזה תשמש אותנו באופן האידיאלי ביותר, עלינו לבחור את המלגזה המתאימה ביותר לצרכים שלנו. כיצד עושים זאת?

כיצד מומלץ לבחור מלגזה המתאימה לכם

מלגזות – פתרונות הנעה ושינוע מתקדמים

עולם המסחר הגלובאלי מתפתח בקצב גובר והולך, בעיקר עקב התנאים הטכנולוגיים המתקדמים, המאפשרים ליצור קשר מהיר ויעיל עם מדינות רחוקות ולמעשה לפתח עימם קשרי מסחר ענפים. בין אם מדובר בצורך להוביל מוצרים שונים ממדינות רחוקות ובין אם בצורך לאחסן את המוצרים במרכזי אחסנה עד לשיווקם, מרכזי האחסנה הופכים למרכזים ענקיים, המצריכים פתרונות מתקדמים ויעילים שיאפשרו תפעול נוח ופשוט.
כך, מלגזות מאפשרות התמודדות יעילה ונוחה, עם הצורך להוביל ולשנע משטחים וציוד שונה, כשהטכנולוגיה ושיטות ההנעה השונות, מאפשרות לכל סוג של מלגזה להרים, באמצעות מוטות הפלדה הממוקמות בחזית המלגזה, להרים אף ציוד כבד ביותר.

סוגי מלגזות

המלגזה למעשה היא כלי רכב תפעולי, אשר בדומה לרכבים, מתחלקת אף היא למספר דגמים וסוגים, המתאימים לכל עסק ועסק על פי מהות העסק וצרכיו התפעוליים. כך, המלגזות מתחלקות לשני סוגים עיקריים, הנבדלות בעיקר על פי סוג ההנעה שלהן:
מלגזות חשמליות – המנוע של מלגזה חשמלית נטען באמצעות החשמל והוא נחשב לחסכוני ביותר וידידותי לסביבה, כשהוא לא פולט גזים וחומרים רעילים. אך לצד יתרונות אלו, ההנעה החשמלית נחשבת לפחות חזקה ולפיכך, מלגזה זו תהיה לרוב בעלת יכולת נשיאה והרמה של ציוד פחות כבד מאשר מלגזת דיזל.
מלגזות דיזל – מנוע הדיזל נחשב למנוע עוצמתי בהרבה לעומת המנוע החשמלי, אך יחד עם זאת, נחשב למנוע מזהם ביותר. לפיכך, השימוש במלגזות דיזל יתאים יותר לסביבה פתוחה, בה החומרים הנפלטים מהמנוע יוכלו להתפזר באוויר ולא לסכן את הסובבים.

טיפים לבחירת המלגזה המתאימה

היות ובסופו של דבר מדובר בכלי מהותי ובסיסי בעבודה ובתפעול העסק בכלל והמחסן בפרט, בבואנו לבחור מלגזה חדשה, או מלגזה יד 2, מומלץ לשים לב לפרטים הבאים, בכדי לבצע את הבחירה המיטבית ביותר:

• תקציב – הציבו לעצמכם מסגרת תקציב אידיאלית, כשכדאי לזכור כי קיימת אופציה לרכוש גם מלגזות יד שנייה, במחירים משתלמים במיוחד.

• מרחב – בהתאם להבדלים בין המלגזות השונות, ראינו כי מלגזות חשמליות מתאימות יותר לשטחים סגורים, בעוד שמלגזות דיזל יתאימו לשטחים פתוחים ומאתגרים יותר, כמו שטחים חקלאיים.

• עוצמה – בחרו את המלגזה בהתאם לצרכים התפעוליים שלכם. ככל ומדובר בהרמת ציוד כבד ולגובה רב, מלגזת הדיזל תתאים לכם יותר.

• קנייה מחברה מקצועית – עבור העסק שלנו אנחנו תמיד מחפשים את הפתרונות היעילים והאיכותיים ביותר. לפיכך, בבחירת מלגזות מומלץ שלא להתפשר ולבחור את המלגזות הטובות ביותר.

• השכרת מלגזות – במידה ואתם לא משתמשים במלגזות בתדירות גבוהה ו/או רק לפרויקטים מזדמנים, מומלץ לשקול את האפשרות של השכרת המלגזות.
כיום ניתן להשכיר מגוון מלגזות לטווח זמן יומי ואף שעתי, מוזמנים לקרוא עוד בנושא במאמר שכתבנו: 5 סיבות למה כדאי לכם לשכור מלגזה

מלגזות בליסינג

מלגזות למכירה

מכירת מלגזות לקהל לקוחות עסקי ופרטי כאחד, ומציעה מגוון רחב
במיוחד של מלגזות שונות, בהתאם לצרכי העסק.

השכרת מלגזות

ליסינג תפעולי והשכרת מלגזות

שירותי ליסינג תפעולי למלגזות עבור מפעלים, חברות,
עסקים שונים ואנשים פרטיים.

תיקון מלגזות ותחזוקה שוטפת

תיקונים ותחזוקה שוטפת

הכנה לרישוי ורישוי שנתי, תיקונים ותחזוקה שוטפת יבטיחו
אורח חיים ארוך ובטוח למלגזה שלכם.

דילוג לתוכן